Μιχαήλ Λαφασάκης, Ph.D., LBA/BCBA-D

Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

Ο Δρ. Λαφασάκης είναι ο ιδιοκτήτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ακαδημίας Έρευνας & Κατάρτισης Αυτισμού του Αγίου Παύλου (SPARTA), ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού (501c3) με γραφείο στη Νέα Υόρκη και εδρεύει στην Επισκοπή του Ρεθύμνου στο νησί της Κρήτης στην Ελλάδα. Ο Δρ. Λαφασάκης προετοιμάζει επί του παρόντος τις αιτήσεις της SPARTA στις Ηνωμένες Πολιτείες (Η.Π.Α.) και την Ελλάδα, μίσθωση γραφείων και γης, επαγγελματικούς λογαριασμούς και εκπαιδευτικό / θεραπευτικό υλικό για να ξεκινήσει έρευνα για υποτροφίες την άνοιξη του 2018.
Η SPARTA αναμένεται να λάβει χρηματοδότηση επιχορηγήσεων μεταξύ 2019-2020 και ενδεχομένως να αρχίσει να ζητά ερευνητικά θέματα μεταξύ 2020-2022. Θα χρησιμοποιηθεί μη τυχαία δειγματοληψία για τον εντοπισμό έως 4 μη λεκτικών παιδιών ηλικίας 2-5 ετών από αγροτικές και / ή γεωργικές περιοχές του Ρεθύμνου ή άλλες κοντινές πόλεις της Κρήτης. Η έρευνα της SPARTA θα περιλαμβάνει την εφαρμογή τρεχουσών και καινοτόμων πρακτικών θεραπείας ABA για μια ολόκληρη μέρα στο σπίτι και το σχολείο του παιδιού.

Philip Adikimenakis MS, CPA, RBT

Διοικητικό Συμβούλιο - Αντιπρόεδρος

Ο κ. Adikimenakis αποφοίτησε το 2016 από το Bernard M. Baruch College του City University της Νέας Υόρκης με μεταπτυχιακό στη Λογιστική και με δευτερεύουσα ειδίκευση στην Ψυχολογία. Είναι CPA και σύμβουλος για θέματα φορολογικής λογιστικής και IRS.

Γεώργιος Μεσκούρης, BA

Διοικητικό Συμβούλιο - Γραμματέας

Ο κ. Μεσκούρης υπηρετεί τη SPARTA ως Γραμματέας και Άμεση Υποστήριξη στον Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ένα ισχυρό και ολοκληρωμένο υπόβαθρο στη διαχείριση των υπηρεσιών υγείας. Έλαβε το πτυχίο του στα Οικονομικά από το Queens College και έχει ένα ισχυρό και σφαιρικό υπόβαθρο στη διαχείριση των υπηρεσιών υγειονομικής περίθαλψης. Στον ελεύθερο χρόνο του, ο κ. Μεσκούρης απολαμβάνει να περνάει χρόνο με τους αγαπημένους του, να πηγαίνει στο γυμναστήριο και να παίζει ντραμς.

Benjamin Thomas, Ph.D. BCBA

Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Κλινικής Έρευνας

Ο Δρ. Benjamin Thomas είναι Αναπληρωτής Κλινικός Διευθυντής του Κέντρου Αυτισμού του Claremont στο Κολλέγιο Claremont McKenna και είναι Αναλυτής Συμπεριφοράς με Πιστοποίηση Διοικητικού Συμβουλίου (BCBA) από το 2007. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στην ψυχολογία από το Queen’s College του City University της Νέας Υόρκης και πρόσφατα ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στην αναπτυξιακή ψυχολογία στο Claremont Graduate University. Ο Μπεν έχει πάνω από 16 χρόνια εμπειρίας στην παροχή υπηρεσιών και εκπαίδευσης σε άτομα με αναπτυξιακές αναπηρίες, καθώς και στις οικογένειες και εκπαιδευτικούς τους σε ποικίλα περιβάλλοντα. Ο Μπεν έχει δημοσιεύσει επίσης έρευνα σε περιοδικά με κριτές και παρουσίασε σε τοπικά, πολιτειακά, εθνικά και διεθνή συνέδρια σε θέματα που σχετίζονται με την αξιολόγηση συμπεριφοράς, την παρέμβαση για παιδιά με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού.

Σταμάτιος Γιανούμης M. Phil, BCBA

Διευθυντής Κλινικής Έρευνας

Ο Σταμάτιος έχει αφιερώσει την επαγγελματική του καριέρα στη θεραπεία ατόμων με ASD και στον τομέα της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς. Κατέλαβε Μεταπτυχιακό στην Κλινική Εφαρμογή της Ανάλυσης Συμπεριφοράς μέσω του Queens College / CUNY και παρακολούθησε το πρόγραμμα Learning Processes & Behavior Analysis PhD μέσω του Graduate Center / CUNY. Ο Σταμάτιος συνέχισε την εκπαίδευσή του στο Hunter College / CUNY μελετώντας την Ειδική Αγωγή. Καθοδηγούμενος από την ολοένα αυξανόμενη επιδημία ASD και τον περιορισμό του να έχει μόνο δύο χέρια, επικεντρώθηκε στην έρευνα και την κλινική του πρακτική στην εκπαίδευση και επίβλεψη παρεμβαινόντων για άτομα με ASD, ώστε να μπορούν να προσφέρουν την υψηλότερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών, χρησιμοποιώντας ελεγμένες & επικυρωμένες από την έρευνα θεραπείες. Ο Σταμάτιος απολαμβάνει επίσης την εφαρμογή αυτού του μοντέλου εκπαίδευσης / εποπτείας στις οικογένειες των παιδιών με τα οποία εργάζεται, δίνοντάς τους τα εργαλεία που χρειάζονται για να είναι ενεργά υποστηρικτές της θετικής αλλαγής στη ζωή του παιδιού τους.

Nicole Tursenovic, MS

Διευθύνων Κλινικής Έρευνας

Η κα Tursenovic είναι NYS Certified School Psychologist με μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Ανώτερη Ανάλυση Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς. Η κα Tursenovic έλαβε τόσο το πτυχίο της Ψυχολογίας όσο και το Master’s School Psychology από το St. John’s University της Νέας Υόρκης. Η κα Tursenovic σπούδασε Ανάλυση Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς στο Florida Institute of Technology και έλαβε προηγμένη πιστοποίηση στο ABA. Η κα Tursenovic έχει δώδεκα χρόνια εμπειρίας στην άσκηση του ABA σε διαφορετικά περιβάλλοντα, όπως σχολείο, σπίτι και νοσοκομείο. Μέσα σε αυτές τις ρυθμίσεις, η κα Tursenovic συνεργάστηκε με παιδιά, εφήβους και ενήλικες με αυτισμό, αναπτυξιακές αναπηρίες και ψυχιατρικές διαταραχές.

Ιωάννα Σπαρτινού, MS Ed.

Διευθύνων Κλινικής Έρευνας

Η Ιωάννα Σπαρτινού αποφοίτησε από το Adelphi University το 2011 με πτυχίο στην Ψυχολογία και δευτερεύουσα ειδίκευση στην ιστορία και την εκπαίδευση. Έλαβε επίσης το μεταπτυχιακό της στην Παιδική Εκπαίδευση από το Adelphi University, και επίσης ένα Advanced Certificate in Special Education το 2012. Τον Μάιο του 2018, η Joanna έλαβε ένα Προηγμένο Πιστοποιητικό στην Εφαρμοσμένη Συμπεριφορική Ανάλυση από το Queens College. Η Ιωάννα έχει αυτήν τη στιγμή την επαγγελματική πιστοποίηση NYS, για τους μαθητές με αναπηρίες, Grades 1-6 καθώς και μια πιστοποίηση NYS Professional, την παιδική εκπαίδευση, Grades 1-6. Δίδαξε ως καθηγήτρια Γενικής Εκπαίδευσης για πέντε χρόνια σε κοινοτικό σχολείο στο Μπρονξ. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δίδαξε την τέταρτη τάξη για ένα έτος και την πρώτη τάξη για τρία χρόνια, τρία από αυτά τα έτη στην πρώτη τάξη ήταν σε μια τάξη ΤΠΕ. Η εμπειρία στην τάξη της επέτρεψε να αναπτύξει τις διδακτικές της δεξιότητες, καθώς επίσης να σχεδιάσει και να διαφοροποιήσει αποτελεσματικά το πρόγραμμα σπουδών σε όλους τους τομείς για όλους τους μαθητές.
Τα τελευταία έξι χρόνια η Ιωάννα παρέχει επίσης υπηρεσίες ABA σε μαθητές που έχουν διαγνωστεί με ASD ή άλλες αναπηρίες υπό την επίβλεψη ενός Πιστοποιημένου Σύμβουλου Αναλυτή Συμπεριφοράς (BCBA). Αυτή η εμπειρία την οδήγησε να αναπτύξει δεξιότητες σε διακριτική εκπαίδευση δοκιμών, τυχαία διδασκαλία και εφαρμογή προγραμμάτων. Η Joanna βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει Board Certified Behavior Analyst (BCBA) και Licensed Behavior Analyst (LBA).

Μαρία Καλεσίου, BA

Διευθύνων Κλινικής Έρευνας

Η Μαρία Καλεσίου αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2009 με το πτυχίο της στην Παιδική Εκπαίδευση στην Πρώιμη Παιδική ηλικία. Στη συνέχεια αποφοίτησε με το μεταπτυχιακό της στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Τουρίνο το 2012. Η Μαρία άρχισε να εργάζεται στην τάξη από το 2012 ως καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής για παιδιά με ειδικές ανάγκες. Έχει εμπειρία να εργάζεται ως αυτόνομη δασκάλα με μια τάξη πέντε μαθητών καθώς και 1: 1 Ειδική Εκπαιδευτική Εκπαίδευση που πιέζει στις τάξεις για να υποστηρίξει τον μαθητή της. Έχει συνεργαστεί με παιδιά με Autism Spectrum Disorder (ASD) καθώς και ADHD. Η Μαρία είναι επίσης πιστοποιημένη από την χώρα της Ελλάδας για να διδάξει άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω που επιδιώκουν την ολοκλήρωση των διπλωμάτων τους στο γυμνάσιο ή το λύκειο. Από το 2018, η Μαρία είναι διδακτορική φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Μελετά σχέσεις αδελφών / αλληλεπιδράσεις / αυτοεκτίμηση σε οικογένειες με ένα παιδί που έχει διαγνωστεί με αυτισμό, ADHD ή έχει διανοητική αναπηρία. Έχει συνεργαστεί σε ερευνητικά προγράμματα με τους καθηγητές της στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Έχει δημοσιεύσει δύο ερευνητικές εκδόσεις.
Η πρώτη της δημοσίευση έχει τον τίτλο «Πατρότητα σε οικογένειες με παιδί με αναπηρία».
Ήταν επίσης συν-συγγραφέας για τη δημοσίευση με τίτλο, «Βασικές πτυχές της μίμησης στις τριγωνικές αλληλεπιδράσεις των μητέρων-δίδυμων βρεφών από τον 2ο έως τον 6ο μήνα της ζωής ».
Έχει παρουσιάσει πολλές παρουσιάσεις και αφίσες σε συνέδρια στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Δήμητρα Λιονάκη, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Η Δήμητρα Λιονάκη αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2018 με το πτυχίο της στη Φιλοσοφική Σχολή στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Είναι πιστοποιημένη δασκάλα στο γυμνάσιο και το γυμνάσιο και ιδιωτική δασκάλα στο δημοτικό σχολείο. Έχει παρακολουθήσει ένα ετήσιο σεμινάριο με τίτλο «Κατάρτιση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2019. Από το 2012 έχει συνεργαστεί με παιδιά με διαταραχή του αυτισμού, ADHD και δυσλεξία. Επίσης παρακολούθησε μια ποικιλία σεμιναρίων για την Ειδική Αγωγή. Τώρα είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Θα αποφοιτήσει έως το τέλος του 2020. Στον ελεύθερο χρόνο της, η Δήμητρα Λιονάκη απολαμβάνει ταξίδια, περνάει χρόνο με την οικογένεια, τους φίλους της και διακοσμεί το σπίτι της.

Γεωργία Μανωλιούδη, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Η Γεωργία Μανωλιούδη έλαβε το πτυχίο στην Πρώιμη Εκπαίδευση από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2015. Έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια και συνέδρια για την ψυχολογία, την εκπαίδευση και τον αυτισμό. Έχει παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης για φοιτητές με πρόσφυγες και μετανάστες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Διδάσκει παιδιά ηλικίας 4 έως 6 ετών με αυτισμό και ADHD. Διδάσκει σε καλοκαιρινές κατασκηνώσεις από το 2016, ως δάσκαλος και ως βοηθός σκηνοθέτη. Η Γεωργία παρακολουθεί επίσης μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Επιπλέον, είναι μια παραδοσιακή δασκάλα χορού.

Κατερίνα Φραγκιαδάκη, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Η Κατερίνα Φραγκιαδάκη αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2012 με το πτυχίο της στην Πρώιμη Παιδική Εκπαίδευση. Στη συνέχεια αποφοίτησε με το μεταπτυχιακό της στη Σχολική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας το 2018. Άρχισε να εργάζεται στην τάξη από το 2014 ως δάσκαλος και ταυτόχρονα με 1: 1 Ειδική Εκπαιδευτική Εκπαίδευση πιέζοντας μέσα στην τάξη για να υποστηρίξει τη μαθητή της με ειδικές ανάγκες και ειδικά αυτισμό.

Εμμανουήλ Κουράτορας, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Ο κ. Εμμανουήλ Κουράτορας είναι καθηγητής δημοτικού. Πήρε το πτυχίο τον Ιούλιο του 2015 μετά από 4 χρόνια σπουδών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Σε αυτήν την τετραετή περίοδο είχε ενάμισι χρόνο πρακτικής εργασίας σε πολλά σχολεία που τον βοήθησαν να προσαρμοστεί σε διαφορετικά εργασιακά περιβάλλοντα. Είναι επίσης δάσκαλος ηλεκτρικής κιθάρας μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του στο Ωδείο Αθηνών (Τμήμα Ρεθύμνου). Στον ελεύθερο χρόνο του αρέσει να παίζει κιθάρα, να ακούει ροκ μουσική και να τρέχει για τζόκινγκ. Αγαπά επίσης το σχεδιασμό και την κατασκευή συσκευών shisha / ναργιλέ και τη φροντίδα του ενυδρείου Αφρικής-κιχλίδων του.

Σοφία Δρακάκη, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Η Σοφία Δρακάκη προέρχεται από μια μικρή πόλη της Κρήτης, τη Σητεία. Γεννήθηκε το 1984 στο Ηράκλειο της Κρήτης και είναι 37 ετών. Σπούδασε στο Ρέθυμνο και έζησε εκεί για 16 χρόνια. Είναι επικοινωνιακή, κοινωνική και αγαπά τα παιδιά πάρα πολύ. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2009 με το πτυχίο της στην Πρώιμη Παιδική Εκπαίδευση. Είναι κάτοχος Test of Interactive English επιπέδου C2 από την υπηρεσία Quality of Qualifications Ireland (ACELS) το 2015 και πιστοποιητικού πρακτικής εφαρμογής B2 επιπέδου της γαλλικής γλώσσας «Κατανόηση και έκφραση» από το Πανεπιστήμιο του Παρισιού-Σορβόννη το 2016. Επίσης, είναι πιστοποιημένη στη χρήση υπολογιστών στα ακόλουθα «Επεξεργασία κειμένου, υπολογιστικά φύλλα, υπηρεσίες Διαδικτύου, βάσεις δεδομένων, πρακτική υπολογιστών και διαχείριση αρχείων». Το 2018 συμμετείχε και ολοκλήρωσε με επιτυχία το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 500 ωρών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με θέμα «Κατάρτιση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση». Φέτος το 2019, συμμετέχει στο ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 420 ωρών από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την «Ειδική Αγωγή».

Βασιλική Μαρκάκη, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Η Βασιλική Μακράκη είναι καθηγήτρια ειδικής αγωγής. Έλαβε το πτυχίο της στην ελληνική φιλοσοφία από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2012. Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Ειδική Αγωγή το 2019 και έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια για την ειδική αγωγή. Η Βασιλική συνεργάστηκε με αυτιστικά παιδιά στην πρώτη τάξη ως αναπληρωτής καθηγητής. Έχει επίσης εμπειρία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ως ιδιωτική δασκάλα από το 2012. Έχει συμμετάσχει σε έρευνα σχετικά με τη συναισθηματική διαχείριση των παιδιών στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης, στο οποίο Έλληνες εκπαιδευτικοί, εκπαιδεύονται στη συναισθηματική εκπαίδευση. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές πρόσφυγες και μετανάστες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Χρήστος Κορομπίλης, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Ο Χρήστος Κορομπίλης αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2016 με πτυχίο στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εργάστηκε ως δάσκαλος στο σχολείο για δεκαοκτώ μήνες. Το 2018, άρχισε να παρακολουθεί πιστοποιημένο σεμινάριο με τίτλο «Κατάρτιση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ολοκλήρωσε τις σπουδές του το 2019. Στη συνέχεια, παρακολούθησε διάφορα εκπαιδευτικά σεμινάρια στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και της Παιδικής Ψυχολογίας. Το 2019, άρχισε να παρακολουθεί σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και θα πιστοποιηθεί ως καθηγητής ειδικής αγωγής μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2020. Επίσης, έχει εμπειρία ως παιδαγωγός και ειδικά σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο γράψιμο και την ανάγνωση. Στο ελεύθερο του, του αρέσει να παίζει μπάσκετ και να πηγαίνει στο γυμναστήριο.

Βασιλική Μαρκάκη, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Η Βασιλική Μακράκη είναι καθηγήτρια ειδικής αγωγής. Έλαβε το πτυχίο της στην ελληνική φιλοσοφία από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2012. Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Ειδική Αγωγή το 2019 και έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια για την ειδική αγωγή. Η Βασιλική συνεργάστηκε με αυτιστικά παιδιά στην πρώτη τάξη ως αναπληρωτής καθηγητής. Έχει επίσης εμπειρία σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ως ιδιωτική δασκάλα από το 2012. Έχει συμμετάσχει σε έρευνα σχετικά με τη συναισθηματική διαχείριση των παιδιών στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης, στο οποίο Έλληνες εκπαιδευτικοί, εκπαιδεύονται στη συναισθηματική εκπαίδευση. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει ένα πρόγραμμα κατάρτισης εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές πρόσφυγες και μετανάστες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Χρήστος Κορομπίλης, BA

Θεραπευτής ΑΒΑ

Ο Χρήστος Κορομπίλης αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Κρήτης το 2016 με πτυχίο στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Εργάστηκε ως δάσκαλος στο σχολείο για δεκαοκτώ μήνες. Το 2018, άρχισε να παρακολουθεί πιστοποιημένο σεμινάριο με τίτλο «Κατάρτιση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ολοκλήρωσε τις σπουδές του το 2019. Στη συνέχεια, παρακολούθησε διάφορα εκπαιδευτικά σεμινάρια στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και της Παιδικής Ψυχολογίας. Το 2019, άρχισε να παρακολουθεί σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και θα πιστοποιηθεί ως καθηγητής ειδικής αγωγής μέχρι τα τέλη Μαρτίου του 2020. Επίσης, έχει εμπειρία ως παιδαγωγός και ειδικά σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο γράψιμο και την ανάγνωση. Στο ελεύθερο του, του αρέσει να παίζει μπάσκετ και να πηγαίνει στο γυμναστήριο.